Vanlige spørsmål

 

Er alle produkter reproduserte eller brukte?

Vi streber etter å øke gjenbruk av elektronikk. Derfor er de fleste av våre produkter reproduserte eller brukte. Hvilken tilstand de befinner seg i finner du alltid på produktsiden.
Vi selger også nye produkter, for eksempel tilbehør til smarttelefoner eller datamaskiner. 

Hvordan fungerer Klarna Checkout?

Klarna Checkout er en betalingsløsning der du kan velge følgende betalingsmetode: Klarna Faktura, Klarna konto, kortbetaling eller direkte betaling via internettbank.

Med Klarna Checkout må du bare fylle inn e-postadressen og postnummeret og deretter fullføre kjøpet. Først er kjøpet bekreftet, og deretter velger du hvilken betalingsmetode du vil bruke: Klarna Faktura, Klarna konto, kortbetaling eller direkte betaling via internettbank. Hvis du velger å ikke endre betalingsmåten, blir det Klarna Faktura. Hvis du velger Klarna Faktura, vil en e-faktura sendes til den angitte e-postadressen.

Hvordan vet jeg at kjøpet mitt har gått gjennom?

Du vil motta en epost-bekreftelse ved kjøpet ditt på den angitte e-postadressen. Det kan ta noen minutter før du mottar e-posten.
Hvis du ikke har mottatt en bekreftelses e-post, vennligst kontakt returhuset@giabnordic.no.

Hva koster det å handle på Returhuset.no?

Du betaler et fraktgebyr når du handler hos oss. Fraktgebyret er 99 kr. Hvis du handler for 500 kr eller mer, er frakten gratis.
Når du kjøper hvitevarer er det imidlertid alltid en frakt på 349 kr.

Hvor er pakken min?

Det tar ca 3-5 virkedager å få pakken hjem. Du kan enkelt søke etter pakken med pakke-ID.

Kan jeg velge hvilken fraktmetode jeg vil at pakken min skal sendes med?

Vi bruker Bring for all levering.

Jeg får påminnelser om å hente en pakke jeg allerede har hentet.

Dette kan skyldes at agenten din har glemt å registrere deg når du hentet pakken din, da blir ikke denne informasjonen oppdatert hos Bring eller hos oss som deretter sender ut påminnelse om pakken. Hvis du får en påminnelse og allerede har hentet pakken, kan du ignorere den.

Kan jeg bestille i utlandet?

Nei, vi har for øyeblikket ingen mulighet til å transportere utenfor Norge. 

Jeg har angret kjøpet mitt, hvordan går jeg videre?

Hvis du vil bruke angreretten, anbefales det at du kontakter Returhuset via e-post til returhuset@giabnordic.no og oppgi bestillingsnummer eller faktura nummer. Dette må gjøres innen 14 dager etter kjøpet. Når du returnerer, er du som kunde ansvarlig for returkostnaden og er ansvarlig for at produktet blir pakket godt og kommer til oss på Returhuset ubeskadiget. Ved angret kjøp tilbakebetales kjøpesummen innen 30 dager etter mottatt pakke.

Hva har jeg for en garanti?

Vi gir 12 måneders garanti på mobiltelefoner, nettbrett og datamaskiner. Garanti vilkårene for hvert produkt finner du på produktets respektive produktside. Les mer under Kjøpsvilkår.