Vanlige spørsmål

 

Er alle produkter remanufactured eller reparert?

Vi streber etter å øke resirkuleringen av elektronikk. Derfor er de fleste av våre produkter omformet eller reparert. Vi selger også nye produkter, for eksempel tilbehør til smarttelefonen eller datamaskinen. Alle produkter merket med WE REUSE er omarbeidet eller reparert.

Hvordan fungerer Klarna Checkout?

Klarna Checkout er en betalingsløsning der du kan velge følgende betalingsmetode: Klarna Faktura, Klarna konto, kortbetaling eller direkte betaling via internettbank.

Med Klarna Checkout må du bare fylle inn e-postadressen og postnummeret og deretter fullføre kjøpet. Først er kjøpet bekreftet, og deretter velger du hvilken betalingsmetode du vil bruke: Klarna Faktura, Klarna konto, kortbetaling eller direkte betaling via internettbank. Hvis du velger å ikke endre betalingsmåten, blir det Klarna Faktura. Hvis du velger Klarna Faktura, vil en e-faktura sendes til den angitte e-postadressen.

Hvordan vet jeg at kjøpet mitt har gått gjennom?

Du vil motta en bekreftelses-epost ved kjøpet ditt ved den angitte e-postadressen. Det kan ta noen minutter før du mottar e-posten. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelses e-post, vennligst kontakt returhuset@giabnordic.no

Hva koster det å handle på Returhuset.no?

Du betaler en fraktgebyr når du handler hos oss. Fraktkostnaden er 99NOK. Hvis du handler for SEK 500 eller mer, tilbyr vi frakten.

Hvor er pakken min?

Det tar ca 3-5 virkedager å få pakken hjem. Du kan enkelt søke etter pakken med pakke-ID.

Kan jeg velge hvilken fraktmetode jeg vil at pakken min skal sendes med?

Vi bruker DHL for all levering.

Jeg får påminnelser om å laste ned en pakke jeg allerede har innløst.

Dette kan skyldes at agenten din har glemt å registrere deg for at du har innløst pakken din, da blir ikke denne informasjonen oppdatert hos DHL eller hos oss som deretter sender ut påminnelsesbevis om pakken. Hvis du får en påminnelse v og allerede har lastet ned pakken, kan du ignorere den.

Kan jeg bestille i utlandet?

Nei, vi har for øyeblikket ingen mulighet til å transportere utenfor Norge. 

Jeg har angret kjøpet mitt, hvordan går jeg videre?

Hvis du vil bruke tilbakekallingsretten, anbefales det at du kontakter Returhuset via e-post til mailto:returhuset@giabnordic.no og oppgir bestillingsnummer eller faktura nummer. Dette må gjøres innen 14 dager etter kjøpet. Når du returnerer, er du som kunde ansvarlig for returkostnaden og er ansvarlig for at produktet blir pakket godt og kommer til oss på returhuset ubeskadiget. Ved tilbakekjøp tilbakebetales kjøpesummen innen 30 dager. "betingelser".

Hva har jeg for en garanti?

Vi gir 12 måneders garanti på mobiltelefoner, tabletter og datamaskiner, 12 måneders garanti på tilbehør. Andre produkter har vanligvis 6 måneders garanti, med mindre annet er oppgitt på produktsiden. Les mer under "Vilkår".